"Hvor og hvad skal jeg starte med?"

Står du med ansvaret for din virksomheds næste messe deltagelse og tænker ”Hvor og hvad skal jeg starte med”?
Du har sikkert en helt masse spørgsmål, du gerne vil have svar på, og udover dem er der sikkert en helt masse, der skal tages stilling til, som du ikke engang har tænkt over endnu. 
Vi vil gerne hjælpe dig med det hele, så du kommer sikkert igennem jeres messe deltagelse. 
Nogle af de første og vigtigste spørgsmål du skal tage stilling til er:
 
  • Hvad vil du gerne opnå med messen?
  • Hvem skal standen tiltrække?
  • Hvilket budskab vil du gerne have frem? 
  • Hvilke produkter vil du gerne vise?
  • Hvordan skal standen fungere for dig og dine medarbejdere?
  • Økonomi – Hvad skal vi budgettere med?
Herefter kommer en masse praktiske spørgsmål, der afdækker hvordan det ovenstående rent praktisk skal kunne lade sig gøre:
 
  • Hvordan får vi bygget vores stand op, så vi visualiserer, hvem vi er som virksomhed? 
  • Hvordan får vi grafisk visualiseret vores budskab, så det står tydeligt?
  • Hvad skal standen kunne / hvilke funktioner skal den indeholde?
  • Hvordan præsenterer vi produkterne bedst muligt? 
  • Skal vi selv bygge, eller skal vi have ekstern hjælp til opsætning og nedtagning?
  • Skal vi købe eller leje? 
    – Hvad er forskellen prismæssigt?
  • Kan man få en visualisering/standtegning af den endelige løsning inden vi træffer en beslutning?
  • Hvem kontakter messe organisator for at bestille strøm, internet og rengøring?
 
Alle spørgsmålene vil vi gerne hjælpe dig med at løse. Vi ved godt, der kan være rigtig mange spørgsmål, men da vi har 25 års erfaring med planlægning af messer, ved vi at der er ingen dumme spørgsmål!!
 
Sammen finder vi den helt rigtige ramme for jeres næste messe deltagelse. Du/I bestemmer hvor meget, vi skal være inde over, og derfra løser vi opgaven, så JERES messe stand står klar til messe åbning!