Ekstra til dig:

ONLINE MESSETRÆNING

Optimer din messedeltagelse og få indblik i, hvordan værdien af din indsats kan måles...

I samarbejde med ”The Trade Show Academy”, stræber vi efter at

forbedre din virksomheds messedeltagelse.

Vi udfordrer ”plejer”, ”synes” og definitionen af ”mange”, – og vores mål er at
sikre, at du som kunde hos os får det maksimale ud af din virksomheds messedeltagelse.

Gennem målrettede korte online kurser, vil vi gerne styrke jeres
færdigheder og viden på området.

Intet er raketvidenskab, – men en masse indsigt og
øjenåbnere, som du nemt vil kunne integrere og bruge i din hver dag, når du
skal planlægge, eksekvere og følge op på din næste messe.

Dyk ned i lige netop det område, der har allermest interesse
og fokus for dig og din virksomhed.


Rundtur i tTSA universet...

Tag med på en to-minutters flyvetur rundt i læringsuniverset og få et overordnet indblik i, hvordan kurserne er opbygget.

Kunsten at tiltrække ’de rigtige’ besøgende...

At tiltrække det rigtige publikum er afgørende for en vellykket messedeltagelse. Dette kursus fokuserer på kreative tilgange, markedsføringsstrategier og engagementsteknikker for at sikre, at din stand skiller sig ud. Du vil bl.a få tips & tricks og forskellige skabeloner til alt lige fra invitationer til, hvad du kan skrive på de forskellige platforme – samt hvilke aktiviteter du kan lave på din messestand for at tiltrække og fastholde dine besøgende.

 

Træn dit standpersonale for øget messe succes...

En vigtig nøgle til at maksimere dit udbytte på messer er at investere tid og ressourcer i at træne dit standpersonale.
Du vil i dette kursus blive prikket lidt til i forhold til om ”plejer” skal udfordres, og om der måske skal tænkes mere kreativt ift. hvem der skal deltage på lige netop DIN næste messe…..
Derudover vil du få indblik i, hvordan en drejebog/køreplan vil kunne se ud samt helt basale – men enorm vigtige – dos & don’ts på en messestand.

Skræddersy din stand med "zone tankegangen" ...

Du vil på dette kursus lære at tænke i zoner på din messestand, så du kan skabe en varierende og indbydende atmosfære, der imødekommer forskellige besøgendes interesser og behov.

Dette vil  bidrage til en positiv oplevelse og øge chancerne for at skabe varige indtryk efter messen.

 

Sæt klare målbare mål og definer formål og målsætning...

Deltagelse på en messe uden et klart formål er lidt som at navigere uden kompas…
For at maksimere udbyttet af din investering er det afgørende at etablere et tydeligt formål og konkrete målsætninger, så du kan skabe målbare resultater. I dette kursus vil du lære at opstille specifikke, målbare, anvendelige, relevante og tidsbegrænsede (SMART) målsætninger, så I kan evaluere jeres succes og identificere områder, der eventuelt kræver forbedring. Du vil endvidere få konkrete skabeloner til, hvordan du kan gribe det an.

Få styr på begreberne og forbedr din strategi efter messen...

At forstå både ROO og ROI kan hjælpe dig med at optimere strategien for jeres messedeltagelse ved at sikre, at både økonomiske og strategiske mål adresseres og evalueres.

Tiden efter messen er lige så vigtig som selve begivenheden. Dette kursus udforsker metoder til at følge op på leads, evaluere resultater og sikre, at din investering genererer langsigtet værdi.

LYST TIL MERE INFORMATION OM KURSERNE OG
 ‘THE TRADESHOW ACADEMY’ GENERELT..?

Udfyld nedenstående, hvis du er nysgerrig på at høre mere..?

Før du smutter...

Mangler du sparring eller blot et godt råd

– er Niels klar til en uforpligtende snak.